Retourbeleid & Klachten
Retourbeleid & Klachten
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mamatosti.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
uitzondering
Gepersonaliseerd drukwerk kan NIET retour worden gestuurd.
Mits deze dus mate beschadigd zijn dat het een leveringsfout betreft. Heb jij wat laten drukken en is het niet naar je zin, of is het te groot of te klein. Dan is dit geen reden voor retour.
Als je het artikel echt niet wil behouden, dan kan je het retour sturen echter vind er geen creditering plaats.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@mamatosti.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Echter is dit geen garantie dat het lukt. U bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor juiste klantgegevens. PostNL zal na het scannen geen optie meer hebben om adres gegevens te wijzigen.
Neem desgewenst zelf contact op met PostNL om te zien of ze nog gegevens kunnen aanpassen.
Vaak bij verkeerd huisnummer kunnen zij nog wel wat voor u doen.
Voor gemaakte fouten in NAW gegevens geven wij geen vergoeding. U kunt zelf al zien op de bestelbevestiging voor de verzending plaats vind dat dit niet goed is, U kunt dan contact met ons op nemen zodat wij de verzending kunnen aanpassen voor dat deze wordt verstuurd.
Voor meer informatie raadpleeg de postNL website https://www.postnl.nl/klantenservice/
Klachten?
Wij streven er na om iedereen blij te maken, natuurlijk lukt dat niet altijd en dan nog gaan we ons best doen u zo tevreden mogelijk te laten zijn. Want wist u dat u met u klachten gewoon bij mamatosti terecht kan?
Heeft u een klacht voor Mamatosti geen probleem! U kunt direct contact met ons opnemen per mail op info@mamatosti.nl Uw klacht zal in behandeling genomen worden en er zal contact met u worden opgenomen.
Uiteraard kunt u ook het onderstaande contact formulier zo uitgebreid mogelijk invullen
Contactformulier